FANDOM

Kurumi Ebisuzawa to jedna z głównych postaci z anime pod tytułem. Gakkou Gurashi! (Ang. School Live!).

Wygląd

Dziewczyna posiada duże fioletowe oczy oraz długie ciemno-fioletowe włosy, które wiąże w dwa kucyki zaplątując różowymi wstążkami. Nosi tradycyjny szkolny mundurek w kolorze zielonym, biało-czarne rękawiczki w paski, ochraniacze na kolana, Czarne skarpety i biało-zielone buty. Na jej szyi możemy zauważyć naszyjnik z jakimś kamieniem.

Charakter

Kurumi jest miłą, przyjazną i wrażliwą osobą. Zauważyć możemy to kiedy musi zabić chłopaka w, którym jest zakochana gdyż zmienia się on w zombie lub przy przypadku Pani Sakury gdy kobieta po przemianie w zombie gryzie Ebisuzawę w ramię, ponieważ dziewczyna nie jest w stanie jej zabić.

Historia

Z anime jak i mangi nie możemy dowiedzieć się dużo z jej przeszłości. Gdy wybuchła już epidemia Kurumi dołączyła do tzw. Kółka szkolnego życia do, którego należały też Yuuri Wakasa, Yuki Takeya oraz w późniejszym czasie Miki Naoki.. Później dowiadujemy się, że wszystkie dziewczyny uwięzione są w szkole z powodu epidemii zombie i uczą się tam normalnie żyć.